Tuesday, September 27, 2016

Sukses met die prys aksie trading

Sukses met die prys Aksie Trading Hallo almal, Ek is terug uiteindelik na 'n lang Kersfees en Nuwe Jaar breek. Ek hoop dat almal het 'n wonderlike Kersfees en 'n goeie begin om die Nuwe Jaar! Terwyl ek weg was ek gelees het op groot skaal op die prys aksie, in die besonder Al Brooks boeke op prys aksie (hulle uiteindelik gekom in!). Ek nie naastenby gedoen om dit te lees, hulle is groot boeke, en nie die maklikste mense op die rak te lees ... ..by ver. Diegene boeke bevat soveel detail oor die prys Aksie Ek voel asof ek sif deur 'n bos gemaak van modder. Soms moet ek weer lees 'n bladsy om te begryp wat gesê, en ek kan al drie van hierdie boeke gelees oor weer net om dit te laat insink. Hulle is moeilik om te lees, maar hulle is die beste bron van watter prys aksie is aan my. Ek sal die toepassing van 'n paar van die konsepte van dié boeke in my handel, en ek sal dit doen as ek die boeke gelees het, so dra vir my beteken dit kan 'n rukkie neem. Dus laat ons kyk na wat ek vandag gedoen het, is dit die eerste dag het ek begin handel sedert ek gestop toe die markte is om 'n bietjie mal en skaars. Een ding wat ek doen nie, is die handel in Desember; dit lyk asof alles net sporadies vir my so ek wegbly. Plus dit gee my tyd om te fokus op familie en vriende; anders my kop is vas in die boeke lol. In elk geval ek het vier bedrywe vandag, en drie van hulle was ITM. Ek probeer om my ambagte so eenvoudig as moontlik, nie nodig om te super tegniese daaroor te maak nie, want Ek het probeer om baie strategieë met gek grafiek setups, kleure, klokkies en fluitjies, en ek vind dit net lei my aandag af van wat werklik gebeur . Ek het 'n effense verandering aan my kartering opstel, niks groot regtig, net ek verander en bygevoeg 'n ekstra EMO om die grafiek. Diegene EMO tydperke is 180 en 365, en ek verkies die, want dit gee my die groter prentjie van die tendens op 'n kleiner tydraamwerk, en ook die prys lyk die EMA's te hanteer as Support / Weerstand. My eerste handel was met EUR / GBP, en ek het gesien hoe die prys 'n paar keer uit die 180 tydperk EMO wip, so ek gewag dat dit die EMO weer nader. Sodra dit bereik dit weer ek het gewag op 'n ander vorm van samevloeiing. Ons kan sien dat die algehele tendens was af, en daar was 'n lomp binne bar wat gevorm ná die kers wat die EMO bereik. Om dinge te help verder die Waarde Chart was by die 106-vlak wat ook te kenne gegee 'n moontlike oorgekoop situasie. Hou in gedagte almal, mag dit klink soos 'n baie, maar dit is maklik vir my om al hierdie wenke te sien en dit neem my net 'n paar sekondes om te besluit. Ek plaas 'n sit met 'n 10min verstryking en dit was omtrent 'n 4 neut oorwinning. My tweede handel was met AUD / NZD. Dit is die eerste keer dat ek hierdie paar verhandel, so ek is nie so vertroud met dit. Maar ek het vind samevloeiing en voldoende PA om dit te verhandel. Hier prys het gereageer op die 180 en 365 EMO, so ek het gewag tot dit af kom en raak een van hulle. Dit het en kort daarna was daar 'n paar verwerping van daardie vlak, en ook 'n pen bar gevorm, wat ek hoogs waarde. Die tendens is ook die verandering van rigting aan die noordekant en die waarde Chart het net gedoop af onder die vlak van 94, 'n teken vir my 'n moontlike oorverkoopte situasie. Al hierdie het my genoeg vertroue om 'n beroep op die 10min verstryking plaas, en beland ITM met byna 2 Pips. Dit was nie die beste oorwinning, maar die prys het respek vir die EMO. My derde handel was met AUD / USD, en ek het hierdie een nie wen nie. Dit handel ek het net gegooi by die venster uit, want ek het nie al my kriteria voldoen om hierdie handel te neem, maar ek het anyways. Ek is nog steeds besig met my geduld, soms kry ek antsy op soek na 'n bedryf, en ek hoef nie om dit te doen, wat ek nodig het om jou te laat die mark kom na my toe. Die enigste ding wat ek moes eintlik hier gaan was daar 'n klein lomp binne bar, en dit is omtrent dit. Onthou mense, volg jou reëls. My vierde en laaste handel was terug met EUR / GBP. Dit was ITM met sowat 4 pitte sowel. My rede hiervoor handel was omdat die prys is voortdurend rond 0,81057 verwerp. Ek het gewag vir die prys afkom en weer te bereik wat vlak, en kyk of dit gaan al stoot. Na prys bereik daardie vlak, dit het meer verwerping, in die vorm van 'n ander pen bar. Ek het ook samevloeiing van die Waarde Chart asook die feit dat die EMA's is plat te slaan uit, 'n teken van die verslechtering neiging is stadiger te wissel vir 'n rukkie. Wel, dit is oor dit vir vandag, ek hoop almal geniet my verduidelikings van my ambagte. Indien u enige vrae vra!


No comments:

Post a Comment