Tuesday, September 27, 2016

Google trader review

Google Trader Review Dit is 'n binêre opsies handel program genaamd Google Trader ontwikkel deur Ben Williams. Google Trader is 'n sagteware program wat beweer dit maak gebruik van die Google soek enjin algoritmes om die beste binêre opsies ambagte vir diegene wat die sagteware gebruik te waarborg. Google Trader is 'n gratis sagteware wat jy kan aflaai. Binêre opsies handel is eenvoudig 'n daad van "verbintenis" as 'n voorraad sal styg of val in 'n bepaalde tydperk. In die meeste gevalle, hierdie tydperke is baie kort. 'N Voorbeeld kan wees: Google Trader beweer Google voorraad sal daal in die volgende 10 minute, sodat die belegger volg die Google Trader advies en verbintenis 100 $ daarop. As jy na 10 minute die voorraad daal, sal die belegger wen. As 'n voorbeeld, mag hy / sy wen $ 1000 wat sou wees $ 900 wins. As die voorraad bly selfs, die belegger kry hul $ 100 terug, en as die voorraad styg, die belegger verloor al $ 100. Google Trader is geaffilieer met verskeie binêre opsies makelaars, en Google Trader verdien kommissie af beleggers wat hul dienste aan te wend. Hoe word jy Google Trader Ek het besluit om die stelsel te toets om die proses van deelname aan Google Trader verstaan ​​en om hierdie gratis sagteware te ontvang. Ek het na die Google Trader webwerf en luister na die video wat my vertel Google Trader kan my ryk maak. Net minder as die video was 'n direkte toegang knoppie, maar ek het besluit om verder te beweeg. Die voorblad voorsien figure wat onwerklik lyk, en 'n oorvloed van getuigskrifte van mense wat vermoedelik gevind Google Trader vir hulle gewerk het. Ek kliek op die direkte toegang aan die onderkant van die bladsy en ontvang 'n pop-up wil my naam en e-pos. Ek het besluit hulle die inligting te gee. Die webwerf het 'n baie stadige (waarskynlik die installering van sagteware vir die dop) en wil hê ek moet my volle naam, 'n wagwoord en my telefoonnommer verskaf. Ek het besluit om vorentoe te beweeg, maar ek merk 'n stadiger in my rekenaar. Op hierdie stadium is ek nou in die stelsel waar ek mark aktiwiteit kan sien en uit te voer ambagte die stelsel beveel. Daar is beide 'n deposito gebied en 'n onttrekking gebied. In my opinie, die stelsel lyk baie skoon en maklik om te bestuur. Daar is baie opsies 'n persoon kan gebruik om handel te dryf. Doen om die feit dat ek nie dobbel, dit is waar ek stop al is. Hoe Google Trader Werke Die gebruik van statistieke oor die verlede markskommelings, Google Trader bied advies oor ambagte 'n persoon kan maak dat die stelsel voorspel sal wen. Die opsie om ambagte te maak sonder die gebruik van die stelsels voorspellings is ook beskikbaar. Die Google Trader stelsel sal werk op auto-pilot modus waarin die belegger kan "orde" die stelsel om 'n sekere bedrag van Google Trader voorspel ambagte. Ambagte gemaak kan word vir verskillende tydsbeperking van 30 minute, 1 uur, 2 uur, ens ... Google Trader gebruik binêre opsies makelaars wat beleggings en uitbetaling op oorwinnings in te samel wanneer 'n persoon vra vir 'n uitbetaling. Google Trader verdien dan kommissies wat gebaseer is op die geld belê deur die stelsel. Die Google Trader Resultate As Google Trader is 'n ietwat nuwe binêre opsies handel program, wat baie resultate is onmoontlik. Op die Google Trader webwerf, is daar 'n groot hoeveelheid van die getuigskrifte te sê dat hulle gewen, maar ons het ontdek dit baie maklik om individue wat sal sê of doen byna enigiets vir 5 of 10 dollar te huur. Net in gedagte hou dat daar regtig nie 'n akkurate motor-vlieënier binêre opsies program nog vrygestel is. Al die ander wat beweer motor-vlieënier het getoon dat swendelary wees. hoekom sou Google Trader anders wees nie? Google Trader Scam Watch Terwyl die webwerf is skoon en alles lyk op die op en op, sou ek het om te voorspel dat Google Trader moet wees op die lys Scam Watch. My eerste instink sê vir my is dit 'n bedrogspul, want die Google Trader owerhede beweer dat hulle gebruik maak van Google se algoritmes om die beste ambagte beskikbaar te waarborg. Ek werk met baie hoog aangeslaan webmasters, en almal van hulle sal vinnig verduidelik dat niemand kan weet hoe Google se algoritmes heeltemal werk. Selfs mense wat werk vir Google weet nie die volledige proses, want Google hou dit geheim gehou. Ek sou gepas wees om te sê dat selfs die beste militêre en die regering rekenaar meesters nie die Google-stelsel te verstaan. Wat maak Ben Williams en Google Trader so spesiaal dat hulle die Google-stelsel sal weet? Die ander rede waarom ek hoogs verdag dat dit 'n bedrogspul is na die skoonmaak van my rekenaar net 'n kort rukkie na 'n besoek hul webwerf, is ek oorval met spioen en dop sagteware wat ek moes verwyder. Waarom sou 'n betroubare stelsel nodig om dit te doen? In die advies van die skrywer, Google Trader het bedrogspul geskryf oor dit, maar as jy het handel gedryf met hulle en is gelukkig laat ons asseblief weet.


No comments:

Post a Comment